HTML

We can breathe in space...

Hát igazán sztem ide azokat fogom tenni, amiket akkor írok, amikor kedvem van írni... Igyekszem nem nagyon szomorú dolgokat összeszedni.

Friss topikok

Linkblog

Reménnyel II.

SK4|Sanity 2010.02.20. 22:24

Miért?

Állnál semmi közepén.

Vagy akár mellém is,

sajnos nem lett enyém.

 

Pedig te vagy, csak te,

de mások nélkül

semmit sem érsz.

Nélkülem.

Üveges szemekkel

 

És emelt fővel,

meghalva vártalak,

de nem jöttél, csak

későn. Talán jó ez így,

 

Talán szeretlek. Szeretem

a szemeid, vagy azt, ahogy

kezeddel homlokodon símítasz

végig.

Csak egyszer símítanád, te egyetlen

 

kezemet. Szeretem, amikor

haragszol rám, amikor

a magadét mondod

és én semmit nem kapok.

 

Szeretem, amikor megkérdezed:

Még meddig csinálod?

És én boldogan, büszkén, dacosan

Válaszolom: Amíg az egész olyan,

 

mint álom, vagy zsák a folton.

Talán érdemes, LEHET,

de félek, csak reményt kapok

(S nem többet).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stucksanity.blog.hu/api/trackback/id/tr171776968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása