HTML

We can breathe in space...

Hát igazán sztem ide azokat fogom tenni, amiket akkor írok, amikor kedvem van írni... Igyekszem nem nagyon szomorú dolgokat összeszedni.

Friss topikok

Linkblog

Nézőpont kérdése

SK4|Sanity 2010.07.13. 20:20

 Őrült.

Mert padokon

ülve, sörön csúszva

indul neki sötét éjszakának,

akkor is, ha nincs kivel,

és találkozik, akikkel nem szeretne,

vagy akik nem is szeretik.

Csak hogy téged megtaláljon,

ott, ahol már

jót nem

vár.

 

Ez vagyok én,

(a te pedig csak te lehetsz)

és ahogy kinéztél,

az nézőpont kérdése.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stucksanity.blog.hu/api/trackback/id/tr662149829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merse.anonym 2010.09.03. 19:12:36

Helló! Kb. 5 perce indítottam el a blogom, és most hozzám hasonló fiatal költőket keresek. Csípem a kreativitásod, és ha tudnál kicsit segíteni találni hasonló beállítottságú emberkéket, tökre megköszönném! Addig is figyelem a blogod, az enyém pedig www.merse.blog.hu

Ciao! :)

merse.anonym 2010.09.03. 19:14:57

Hali! Kezdő blogos fiatal költő vagyok! Tetszenek az irományaid, és ha lehet kérnék egy kis segítséget, hogy ha esetleg ismersz fiatal költőket itt, valahogy hozz össze minket, hogy tudjuk egymás írásait olvasni! A blogom: www.merse.blog.hu
Előre is köszi! :)

merse.anonym 2010.09.03. 19:15:33

Váh, sry hogy kettőt írtam, az elsőt nem jelenítette meg először..

merse.anonym 2010.09.04. 21:55:05

Nah, írok akkor ide, mégegyszer, hogy küldj nekem valami netes elérhetőséget ( ímél cím, msn, skype, halálfasza akármi ) ahol tudunk dumálni, és toborozni :) a mélcímem még mindig merseanonym@gmail.com
Ide írj egy címet :) Köszi! ( jah és van új vers a blogon ;)
süti beállítások módosítása