HTML

We can breathe in space...

Hát igazán sztem ide azokat fogom tenni, amiket akkor írok, amikor kedvem van írni... Igyekszem nem nagyon szomorú dolgokat összeszedni.

Friss topikok

Linkblog

4 ÓRA

SK4|Sanity 2010.03.27. 18:37

Város.

Egyedül, a sárga

utcákon. Sáros

a cipőm orra,

és én, mint magányos

Mikiegér, bolyongok tova.

 

Alszik.

Mindenki, nincs társam.

Csak az árnyékom csetlik-

botlik a falakon, utánam.

Gúnyol engem, incselkedik,

fut körbe-körbe halkan.

 

Álmodom.

Pedig szemem nyitva,

kezem fülhallgatómon.

Csak ez van itt: a hang.

És pár kósza gondolatom.

Rohadt török kamion, megzavart.

 

Pislogok.

Útitársam van,

az éjszaka királynője, gyalog.

A másik oldalon sétál, nem lát,

és én már szerelmes vagyok.

A következő sarokig. Ott elhagy.

 

Megérkeztem

Mars tér, 11-es megálló.

Egy kismadár száll a busz tetejére, észreveszem,

de egy pillanat, és eltűnik.

Pirkad, szél fúj. Eltévedtem.

Sziasztok, majd újra előkerülök.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stucksanity.blog.hu/api/trackback/id/tr651873382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása