HTML

We can breathe in space...

Hát igazán sztem ide azokat fogom tenni, amiket akkor írok, amikor kedvem van írni... Igyekszem nem nagyon szomorú dolgokat összeszedni.

Friss topikok

Linkblog

Még egy-két versem... remélem jónak ítéltetik az ítélések által általatok

SK4|Sanity 2009.12.23. 15:31

Szalutál

 

Én adok nektek mindent.

Kart, szájat, szívet.

Csak vigyétek!

 

Nem is várok semmit.

Hálát, szeretetet, megértést.

Vagy lehet, hogy igen.

 

Lehet, hogy szükség van

Valami másra.

Valami-

 

Ha a szív tiszta,

És van nálad papírzsepi.

Talán egyszerűbb.

 

Vagy esik a hó

És te nem tudod hol vagy

Otthon.

 

És kicsit tán naiv vagy

Vagy csak próbálsz örülni

Az életnek.

 

De talán ezt a legjobb kihasználni benned.

 

 

Nem baj.

Ezen kár keseregni,

Annyit ér, mint másnaposan

 

Szerelmet vallani

Mert sosem fogják tudni

Mikor gondoltad komolyan,

 

Tiszta szívvel.






Tűz

Mert így kellett lennie.

Hogy

felébredt

és nézett

              nagyokat

azokkal a barna szemeivel.

 

Beleszerettem

                      a vörös hajába.

                      a szája tartásába.

Nem kellett volna

de

így történt.

Mert így kellett lennie.

 

És

jött,

lángolt,

kavargott,

hol

erőteljesen,

hol

még

erőteljesebben

és

én

nem

tudtam

mit tenni.

 

Örökké?

nem tart.

Csak erre a

kis időre.

Nem bánom.

Ne nézd

a jövőt

mert a tűz is elhamvad.

Mert így kellett lennie.

 

Ne

    nézd.

    bánd,

mert

így volt szép

és

csak ez,

csak ez a fontos.

Mert így kellett lennie.                    

 






Vala.

 

Egyszer álltam

egy helyben

Valahol

és csak vártam,

ki lép majd helyettem.

Egy nagyot vagy hosszút.

Sohasem fogadtam bosszút.

 

Egyszer szerettem

egy helyen

Valakit

De nem engedtem,

hogy levegyen a polcról

      a lélek, az a hatalmas.

De nem mondtam, hogy soha.

 

Egyszer sírtam

rejtekhelyen

Valahol.

És csak írtam,

s boldog lettem

magamtól.

Könnyebb az nem lett.

  És keveset is láttam

  és mindhiába vártam

  azt a szívdobbanást.

 

Egyszer rengett alattam a föld.

 vagy csak a világ rezonált,

és hiába jött a köd,

én láttam, hogy ott állt

valaki,

aki hasonlított

rám és rád is

  Szívem.

És én nem tudtam odamenni hozzá.

 

Egyszer láttam szemeket,

zöldet- kéket-barnát,

Valamelyiket.

Földhöz vágtak engemet,

s én szálltam az űrön át.

És a szemek nincsenek itt,

hanem ott vannak.

 és nem jönnek, hogy lássanak

Szívem.

 

Egyszer kiabáltam,

vagy kétszer.?

Valamit.

Ellentétben a hallgatással

  ebben nem volt kényszer.

Bárcsak hallotta volna valaki!

  Bár nem szavakkal volt csak,

Szívem

Az kiáltott. Értem.

 

Aztán megint álltam.

  A szél elfújta a ködöt

valahol alattam

 a lelkem őrködött.

És én újra láttam a szemeket

 amik hasonlítanak az enyémre,

mégis egészen mások.

A világ rezzent egy utolsót, majd

szétcsúszott.

 

Egyszerre a szemeim szárazok.

és én már mindent látok.

Jön a zöld, a kék, a barna,

és a suttogásnak nincs akarata.

Csak lebegünk ott magasan az űrben

  És végre dobban egyet

                 a Szívem.

 






 

giB gnaB

 

Bumm

Valami felébredt.

A kétség remegő

lábakkal futott végig

  rajtad

  rajtam.

 

Valami más

  az

lett volna

?

jó.

 

Bumm

Az élet bejutott a legkisebb zugba

is.

Meg mindenhova

ahova eddig nem.

És megtalált.

 

Egy embert

  aki kihívta a sorsot

csak arra nem számított,

hogy.

Az jön magától is.

 

Keményen

  mint egy úthenger

  gyorsabban, mint a szél.

Egy piros pötty,

  ami utolér.

 

És mégis „Bumm”,

  mert megváltozott valami.

És a zavar utolsó jelei után

  valami szép bontakozott

ki.

 

Innen

már csak egy dolog jöhet

és az összes végeim mind elkezdődni

várnak.

szeretnének.

Ha szeretnének.

 

Bumm

igazán nem tudom,

de azért érzem

 

hogy itt

minden a

legnagyobb,

(a legesleg)

rendben van.

 

Bumm

ha nem volna így,

nem volnánk így.

Vagy mégis.

Tényleg nem tudom.

És te?

 

[--^v---]

mondta a gép.

És mindenki

mosolyogva állt.

Szabad nekik.

 

Van, ami véget ér,

van ami csak nem tart örökké

és mégis mindenki mosolyogva áll.

És néz

szabad nekik.

 

Na bumm.

 

 

Címkék: vers gibgnab vala szalutál

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stucksanity.blog.hu/api/trackback/id/tr811618242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása